Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29125 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 MONROE

L29125 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29125
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125
L29125
monroe L29125 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 monroe
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29125

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta ZF
Ciężar [kg] 0,450
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096365225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GARBUS, GOLF IV, NEW BEETLE, POLO, POLO V 1.2-3.2 01.60-05.22

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 producenta MONROE

AUDI

1J0422812B, 1J0422812D, 3A0422812B, 6R0423812A

SKODA

1J0422812B, 1J0422812D, 3A0422812B, 6R0423812A

VOLKSWAGEN

1J0422812B, 1J0422812D, 3A0422812B, 6R0423812A

SEAT

1J0422812B, 1J0422812D, 3A0422812B, 6R0423812A

numery OEM:
AUDI      1J0 422 812 B
AUDI      1J0422812D
AUDI      3A0 422 812 B
AUDI      6R0 423 812 A
SEAT      1J0 422 812 B
SEAT      1J0422812D
SEAT      3A0 422 812 B
SEAT      6R0 423 812 A
SKODA      1J0 422 812 B
SKODA      1J0422812D
SKODA      3A0 422 812 B
SKODA      6R0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 812 B
VOLKSWAGEN      1J0422812D
VOLKSWAGEN      3A0 422 812 B
VOLKSWAGEN      6R0 423 812 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29125 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.