Ilość zębów | 19 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 60 |
Wysokość [mm] | 33,5 |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 |
nr EAN | 4031185060103 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-1802 OPTIMAL
AUDI | 045 121 011 | |
AUDI | 045 121 011 B | |
AUDI | 045 121 011 BV | |
AUDI | 045 121 011 BX | |
AUDI | 045 121 011 F | |
AUDI | 045 121 011 FX | |
AUDI | 045 121 011 H | |
FORD | 045 121 011 BX | |
FORD | 1101228 | |
FORD | 1124940 | |
FORD | 1138725 | |
FORD | 1250684 | |
FORD | 1250685 | |
FORD | 1307485 | |
FORD | 1459215 | |
FORD | 3M21 8501 AA | |
FORD | 3M21 8502 BA | |
FORD | 6M21 8501 AA | |
SEAT | 045 121 011 | |
SEAT | 045 121 011 B | |
SEAT | 045 121 011 BV | |
SEAT | 045 121 011 BX | |
SEAT | 045 121 011 F | |
SEAT | 045 121 011 FX | |
SEAT | 045 121 011 H | |
SKODA | 045 121 011 | |
SKODA | 045 121 011 B | |
SKODA | 045 121 011 BV | |
SKODA | 045 121 011 BX | |
SKODA | 045 121 011 F | |
SKODA | 045 121 011 FX | |
SKODA | 045 121 011 H | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 B | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 BV | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 BX | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 F | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 FX | |
VOLKSWAGEN | 045 121 011 H | |
VAG | 045 121 011 | |
VAG | 045 121 011 B | |
VAG | 045 121 011 BV | |
VAG | 045 121 011 BX | |
VAG | 045 121 011 F | |
VAG | 045 121 011 FX | |
VAG | 045 121 011 H |
Zastosowanie Pompa wodna AQ-1802 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.