Wysokość [mm] | 33,5 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 60 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 | |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu | |
Ilość zębów | 19 | |
nr EAN | 8032928075596 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP0173 LPR
AUDI | 045121011F | |
AUDI | 045121011FV | |
AUDI | 045121011FX | |
AUDI | 045121011H | |
AUDI | 045121011HX | |
AUDI | 1459215 | |
FORD | 1250684 | |
FORD | 1250685 | |
FORD | 1459215 | |
SEAT | 045121011F | |
SEAT | 045121011FV | |
SEAT | 045121011FX | |
SEAT | 045121011H | |
SEAT | 045121011HX | |
SEAT | 1459215 | |
SKODA | 045121011F | |
SKODA | 045121011FV | |
SKODA | 045121011FX | |
SKODA | 045121011H | |
SKODA | 045121011HX | |
VOLKSWAGEN | 045121011F | |
VOLKSWAGEN | 045121011FV | |
VOLKSWAGEN | 045121011FX | |
VOLKSWAGEN | 045121011H | |
VOLKSWAGEN | 045121011HX |
Zastosowanie Pompa wodna WP0173 LPR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.