Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 110 036 topran

Pompa wodna 110 036 TOPRAN

110 036 Pompa wodna TOPRAN
 

    Ocena:
numer części:

110 036

producent:

TOPRAN

Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej
Ilość zębów 19
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kołem zębatym
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 110 036 TOPRAN

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: AUDI A2, A3; FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO III; SKODA FABIA I, FABIA II, OCTAVIA II 1.2D-2.0D 03.95-
numery OEM:
AUDI      045 121 011F
AUDI      045 121 011FV
AUDI      045 121 011FX
AUDI      045 121 011H
AUDI      045 121 011HV
AUDI      045 121 011HX
FORD      1 250 685
FORD      1 459 215
FORD      3M218501AA
FORD      6M218501AA
SEAT      045 121 011F
SEAT      045 121 011FV
SEAT      045 121 011FX
SEAT      045 121 011H
SEAT      045 121 011HV
SEAT      045 121 011HX
SKODA      045 121 011F
SKODA      045 121 011FV
SKODA      045 121 011FX
SKODA      045 121 011H
SKODA      045 121 011HV
SKODA      045 121 011HX
VOLKSWAGEN      045 121 011F
VOLKSWAGEN      045 121 011FV
VOLKSWAGEN      045 121 011FX
VOLKSWAGEN      045 121 011H
VOLKSWAGEN      045 121 011HV
VOLKSWAGEN      045 121 011HX

Zastosowanie Pompa wodna 110 036 TOPRAN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.