| Ciężar [kg] | 0,795 |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4010858062255 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6001 CONTITECH
| AUDI | 045 121 011 F | |
| AUDI | 045 121 011 H | |
| FORD | 1250684 | |
| FORD | 1250685 | |
| FORD | 1459215 | |
| FORD | 6M218501AA | |
| SEAT | 045 121 011 F | |
| SEAT | 045 121 011 H | |
| SKODA | 045 121 011 F | |
| SKODA | 045 121 011 H | |
| VOLKSWAGEN | 045 121 011 F | |
| VOLKSWAGEN | 045 121 011 H |
Zastosowanie Pompa wodna WP6001 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6001 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.