Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.07223.02.0 pierburg

Pompa wodna 7.07223.02.0 PIERBURG

7.07223.02.0 Pompa wodna PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.07223.02.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12,5
Średnica 1 [mm] 40
Średnica 2 [mm] 40
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Techniczny numer informacyjny PI 1943
nr EAN 4028977913785

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.07223.02.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13) 3.0/3.0H 03.06-10.18
numery OEM:
BMW      11 51 5 A05 704
BMW      11 51 7 563 659
BMW      11 51 7 568 594
BMW      11 51 7 588 885
BMW      11 51 7 632 426
BMW      11 51 9 455 978
BMW      5 A05 704
BMW      7 563 659
BMW      7 568 594
BMW      7 588 885
BMW      7 632 426
BMW      9 455 978
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.07223.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.07223.02.0 PIERBURG:

2025-06-06
 5/5
wszystko ok
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.07223.02.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.