Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
Średnica sprzęgła pompy wody [mm] | 120 |
nr EAN | 4028977943959 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.10942.10.0 PIERBURG
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
03C121004C, 03C121004D, 03C121004E, 03C121004G, 03C121004J, 03C121004JV, 03C121004JX, 03C121004L
03C121004C, 03C121004D, 03C121004E, 03C121004G, 03C121004J, 03C121004JV, 03C121004JX, 03C121004L
03C121004C, 03C121004D, 03C121004E, 03C121004G, 03C121004J, 03C121004JV, 03C121004JX, 03C121004L
03C121004C, 03C121004D, 03C121004E, 03C121004G, 03C121004J, 03C121004JV, 03C121004JX, 03C121004L
AUDI | 03C 121 004 C | |
AUDI | 03C 121 004 D | |
AUDI | 03C 121 004 E | |
AUDI | 03C 121 004 G | |
AUDI | 03C 121 004 J | |
AUDI | 03C 121 004 JV | |
AUDI | 03C 121 004 JX | |
AUDI | 03C 121 004 L | |
SEAT | 03C 121 004 C | |
SEAT | 03C 121 004 D | |
SEAT | 03C 121 004 E | |
SEAT | 03C 121 004 G | |
SEAT | 03C 121 004 J | |
SEAT | 03C 121 004 JV | |
SEAT | 03C 121 004 JX | |
SEAT | 03C 121 004 L | |
SKODA | 03C 121 004 C | |
SKODA | 03C 121 004 D | |
SKODA | 03C 121 004 E | |
SKODA | 03C 121 004 G | |
SKODA | 03C 121 004 J | |
SKODA | 03C 121 004 JV | |
SKODA | 03C 121 004 JX | |
SKODA | 03C 121 004 L | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 C | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 D | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 E | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 G | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 J | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 JV | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 JX | |
VOLKSWAGEN | 03C 121 004 L |
Zastosowanie Pompa wodna 7.10942.10.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 7.10942.10.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.