Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0074 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0074 MAXGEAR

48-0074 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0074
 

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1003

numer części:

48-0074

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Ilość żeber 7
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558585032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0074 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. FORD TRANSIT 00- 90BAR
numery OEM:
FORD      4 055 852
FORD      4 386 951
FORD      4 511 901
FORD      4 691 863
FORD      4 796 969

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0074 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.