Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 92-00996 rts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 RTS

92-00996 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

92-00996

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 321
Ciężar [kg] 0,605
nr EAN 8435130309181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 RTS

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 producenta RTS

AUDI

1J0422807B, 1J0422807E, 1J0422821B, 1J1422062D, 1J1422062DX, 1J1422062F

SKODA

1J0422807E, 1J0422821B

VOLKSWAGEN

1J0422807B, 1J0422807E, 1J0422821B

SEAT

1J0422807B, 1J0422807E, 1J0422821B

numery OEM:
AUDI      1J0422807B
AUDI      1J0422807E
AUDI      1J0422821B
AUDI      1J1422062D
AUDI      1J1422062DX
AUDI      1J1422062F
SEAT      1J0422807B
SEAT      1J0422807E
SEAT      1J0422821B
SKODA      1J0422807E
SKODA      1J0422821B
VOLKSWAGEN      1J0422807B
VOLKSWAGEN      1J0422807E
VOLKSWAGEN      1J0422821B
FAW-AUDI      1JD422807
FAW-VW      1J0422807B

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 92-00996 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Tomaszów Lubelski
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.