Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29217 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 MONROE

L29217 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L29217
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217
L29217
monroe L29217 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 monroe
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29217

producent:

MONROE

Długość [mm] 320
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096276316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) pasuje do: AUDI A3, GEELY VISION, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4-3.2 09.96-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 producenta MONROE

AUDI

1J0422803B, 1J0422803D, 1J0422803H, 1J0422804B, 1J0422804D, 1J0422804H

SKODA

1J0422803B, 1J0422803D, 1J0422803H, 1J0422804B, 1J0422804D, 1J0422804H

VOLKSWAGEN

1J0422803B, 1J0422803D, 1J0422803H, 1J0422804B, 1J0422804D, 1J0422804H, 1J0422807B, 1J0422807E

SEAT

1J0422803B, 1J0422803D, 1J0422803H, 1J0422804B, 1J0422804D, 1J0422804H, 1J0422807B, 1J0422807E

numery OEM:
AUDI      1J0 422 803 B
AUDI      1J0 422 803 D
AUDI      1J0 422 803 H
AUDI      1J0 422 804 B
AUDI      1J0 422 804 D
AUDI      1J0 422 804 H
AUDI      1J0422803B
AUDI      1J0422804B
SEAT      1J0 422 803 B
SEAT      1J0 422 803 D
SEAT      1J0 422 803 H
SEAT      1J0 422 804 B
SEAT      1J0 422 804 D
SEAT      1J0 422 804 H
SEAT      1J0 422 807 B
SEAT      1J0 422 807 E
SEAT      1J0422803B
SEAT      1J0422804B
SKODA      1J0 422 803 B
SKODA      1J0 422 803 D
SKODA      1J0 422 803 H
SKODA      1J0 422 804 B
SKODA      1J0 422 804 D
SKODA      1J0 422 804 H
SKODA      1J0422803B
SKODA      1J0422804B
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 D
VOLKSWAGEN      1J0 422 803 H
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 D
VOLKSWAGEN      1J0 422 804 H
VOLKSWAGEN      1J0 422 807 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 807 E
VOLKSWAGEN      1J0422803B
VOLKSWAGEN      1J0422803H
VOLKSWAGEN      1J0422804B
VOLKSWAGEN      1J0422804H

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29217 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.