Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 30 91 7086 swag autoteile gmbh

Silnik wycieraczek 30 91 7086 SWAG Autoteile GmbH

30 91 7086 Silnik wycieraczek SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

30 91 7086

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12
Moc znamionowa [W] 30
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,05
nr EAN 4044688170866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 30 91 7086 SWAG Autoteile GmbH

Silnik wycieraczek przód pasuje do: VW DERBY, GOLF II, JETTA II, LT 28-35 I, LT 40-55 I, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, POLO III, POLO/HATCHBACK, SANTANA 04.75-12.99
numery OEM:
VOLKSWAGEN      191 955 113 A
VOLKSWAGEN      191 955 119 AX
VOLKSWAGEN      251 955 113
VOLKSWAGEN      251 955 113 A
VOLKSWAGEN      251 955 113 C
VOLKSWAGEN      251 955 119
VOLKSWAGEN      252 955 113 A
VOLKSWAGEN      252 955 113 C
VOLKSWAGEN      281 955 113
VOLKSWAGEN      281 955 113 C
VOLKSWAGEN      282 955 113
VOLKSWAGEN      282 955 113 C
VOLKSWAGEN      321 955 113 F
VOLKSWAGEN      321 955 113 G
VOLKSWAGEN      533 955 113 A
VOLKSWAGEN      533 955 113 AV
VOLKSWAGEN      533 955 113 AX
VOLKSWAGEN      533 955 113 C
VOLKSWAGEN      533 955 113 X
VOLKSWAGEN      867 955 113
VOLKSWAGEN      867 955 113 A
VOLKSWAGEN      868 955 113
VOLKSWAGEN      868 955 113 A

Zastosowanie Silnik wycieraczek 30 91 7086 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.