Ilość zębów | 136 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1009 | |
Szerokość pasa [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 7316572488164 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03240 SKF
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
081658, 082911, 083002, 93501404, 93501405, 9401201480, 95643824, 95655210, 95656568, 95656569, 96142525
081622, 081658, 082911, 083002, 120148, 120151, 120160, 120162, 120260
GWP337, GWP338, LHN10013, LHN10015, LHP10009, LHP10010, PEB10031EVA
CITROËN | 0816.58 | |
CITROËN | 0829.11 | |
CITROËN | 0830.02 | |
CITROËN | 93501404 | |
CITROËN | 93501405 | |
CITROËN | 9401201480 | |
CITROËN | 95643824 | |
CITROËN | 95655210 | |
CITROËN | 95656568 | |
CITROËN | 95656569 | |
CITROËN | 96142525 | |
FIAT | 71739919 | |
FIAT | 9400816589 | |
LADA | -984905 | |
LADA | -984923 | |
LADA | 212151006040 | |
LADA | 96142597 | |
PEUGEOT | 0816.22 | |
PEUGEOT | 0816.58 | |
PEUGEOT | 0829.11 | |
PEUGEOT | 0830.02 | |
PEUGEOT | 1201.48 | |
PEUGEOT | 1201.51 | |
PEUGEOT | 1201.60 | |
PEUGEOT | 1201.62 | |
PEUGEOT | 1202.60 | |
ROVER | GWP 337 | |
ROVER | GWP 338 | |
ROVER | LHN 10013 | |
ROVER | LHN 10015 | |
ROVER | LHP 10009 | |
ROVER | LHP 10010 | |
ROVER | PEB 10031 EVA | |
SUZUKI | 12761-86CA0 | |
TALBOT | 0816.22 | |
TALBOT | 0829.11 | |
TALBOT | 0830.02 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03240 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03240 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.