Liczba zębów 1 | 136 |
Szerokość 1 [mm] | 25,40 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4005108598813 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0011 30 INA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
0000082911, 0000082921, 0000083002, 081622, 081646, 081658, 082911, 082921, 083002, 120148, 120151, 120160, 120162, 93010362, 93010364, 93501404, 93501405, 93510091, 9401201480, 95641149, 95643824, 95655209, 95655210, 95656568, 95656569, 96142525
0000082911, 0000082921, 0000083002, 081622, 081646, 081658, 082911, 082921, 083002, 120148, 120151, 120160, 120162, 93010362, 93010364, 93501404, 93501405, 93510091, 9401201480, 95641149, 95643824, 95655209, 95655210, 95656568, 95656569, 96142525
GWP337, GWP338, LHP10009, LHP10010
CITROËN | 00 000 829 11 | |
CITROËN | 00 000 829 21 | |
CITROËN | 00 000 830 02 | |
CITROËN | 0000082911 | |
CITROËN | 0000082921 | |
CITROËN | 0000083002 | |
CITROËN | 0816.22 | |
CITROËN | 0816.46 | |
CITROËN | 0816.58 | |
CITROËN | 081622 | |
CITROËN | 081646 | |
CITROËN | 081658 | |
CITROËN | 0829.11 | |
CITROËN | 0829.21 | |
CITROËN | 082911 | |
CITROËN | 082921 | |
CITROËN | 0830.02 | |
CITROËN | 083002 | |
CITROËN | 1201.48 | |
CITROËN | 1201.51 | |
CITROËN | 1201.60 | |
CITROËN | 1201.62 | |
CITROËN | 120148 | |
CITROËN | 120151 | |
CITROËN | 120160 | |
CITROËN | 120162 | |
CITROËN | 93 010 362 | |
CITROËN | 93 010 364 | |
CITROËN | 93 501 404 | |
CITROËN | 93 501 405 | |
CITROËN | 93 510 091 | |
CITROËN | 93010362 | |
CITROËN | 93010364 | |
CITROËN | 93501404 | |
CITROËN | 93501405 | |
CITROËN | 93510091 | |
CITROËN | 94 012 014 80 | |
CITROËN | 9401201480 | |
CITROËN | 95 641 149 | |
CITROËN | 95 643 824 | |
CITROËN | 95 655 209 | |
CITROËN | 95 655 210 | |
CITROËN | 95 656 568 | |
CITROËN | 95 656 569 | |
CITROËN | 95641149 | |
CITROËN | 95643824 | |
CITROËN | 95655209 | |
CITROËN | 95655210 | |
CITROËN | 95656568 | |
CITROËN | 95656569 | |
CITROËN | 96 142 525 | |
CITROËN | 96142525 | |
PEUGEOT | 00 000 829 11 | |
PEUGEOT | 00 000 829 21 | |
PEUGEOT | 00 000 830 02 | |
PEUGEOT | 0000082911 | |
PEUGEOT | 0000082921 | |
PEUGEOT | 0000083002 | |
PEUGEOT | 0816.22 | |
PEUGEOT | 0816.46 | |
PEUGEOT | 0816.58 | |
PEUGEOT | 081622 | |
PEUGEOT | 081646 | |
PEUGEOT | 081658 | |
PEUGEOT | 0829.11 | |
PEUGEOT | 0829.21 | |
PEUGEOT | 082911 | |
PEUGEOT | 082921 | |
PEUGEOT | 0830.02 | |
PEUGEOT | 083002 | |
PEUGEOT | 1201.48 | |
PEUGEOT | 1201.51 | |
PEUGEOT | 1201.60 | |
PEUGEOT | 1201.62 | |
PEUGEOT | 120148 | |
PEUGEOT | 120151 | |
PEUGEOT | 120160 | |
PEUGEOT | 120162 | |
PEUGEOT | 93 010 362 | |
PEUGEOT | 93 010 364 | |
PEUGEOT | 93 501 404 | |
PEUGEOT | 93 501 405 | |
PEUGEOT | 93 510 091 | |
PEUGEOT | 93010362 | |
PEUGEOT | 93010364 | |
PEUGEOT | 93501404 | |
PEUGEOT | 93501405 | |
PEUGEOT | 93510091 | |
PEUGEOT | 94 012 014 80 | |
PEUGEOT | 9401201480 | |
PEUGEOT | 95 641 149 | |
PEUGEOT | 95 643 824 | |
PEUGEOT | 95 655 209 | |
PEUGEOT | 95 655 210 | |
PEUGEOT | 95 656 568 | |
PEUGEOT | 95 656 569 | |
PEUGEOT | 95641149 | |
PEUGEOT | 95643824 | |
PEUGEOT | 95655209 | |
PEUGEOT | 95655210 | |
PEUGEOT | 95656568 | |
PEUGEOT | 95656569 | |
PEUGEOT | 96 142 525 | |
PEUGEOT | 96142525 | |
ROVER | GWP337 | |
ROVER | GWP338 | |
ROVER | LHP 10009 | |
ROVER | LHP 10010 | |
ROVER | LHP10009 | |
ROVER | LHP10010 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0011 30 INA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu 530 0011 30 INA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.