Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352052787000 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352052787000 MAGNETI MARELLI

352052787000 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

52787

numer części:

352052787000

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 54
Wysokość [mm] 31
Średnica 2 [mm] 35
Temperatura otwarcia [°c] 87
nr EAN 8001063643557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352052787000 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
AUDI      03G 121 113 A
AUDI      03G121113A
AUDI      044 121 113
AUDI      056 121 113 D
AUDI      056121113D
AUDI      44121113
FORD      1 002 788
FORD      1 031 881
FORD      1 096 699
FORD      1002788
FORD      1031881
FORD      1096699
FORD      95 VW 8575 AB
FORD      95 VW 8575 AC
FORD      95VW8575AB
FORD      95VW8575AC
SEAT      03G 121 113 A
SEAT      03G121113A
SEAT      044 121 113
SEAT      056 121 113 D
SEAT      056121113D
SEAT      44121113
SKODA      03G 121 113 A
SKODA      03G121113A
SKODA      044 121 113
SKODA      056 121 113 D
SKODA      056121113D
SKODA      44121113
VOLKSWAGEN      03G 121 111 A
VOLKSWAGEN      03G 121 113 A
VOLKSWAGEN      03G121111A
VOLKSWAGEN      03G121113A
VOLKSWAGEN      044 121 113
VOLKSWAGEN      056 121 113 D
VOLKSWAGEN      056121113D
VOLKSWAGEN      44121113

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352052787000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352052787000 MAGNETI MARELLI:

2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.