Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1450 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1450 TRW

GDB1450 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1450
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1450
GDB1450
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

23305

numer części:

GDB1450

producent:

TRW

Ograniczenia producenta CITROEN
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E2 90R - 01125/009
Wysokość [mm] 70,8
Długość [mm] 73
Grubość [mm] 15,2
nr EAN 3322937283743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1450 TRW

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C5 I/KOMBI 1.6D-3.0 03.01-09.08

Klocki hamulcowe GDB1450 mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE klocków hamulcowych GDB1450 producenta TRW

CITROËN

425217, 425290, 425334, E172231, E172591

numery OEM:
CITROËN      4252 17
CITROËN      4252 90
CITROËN      4253 34
CITROËN      E 172 231
CITROËN      E 172 591

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1450 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1450 TRW:

2023-06-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-03
 5/5
OK
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2022-04-07
 5/5
Jw
zobacz instrukcję montażu GDB1450zobacz instrukcję montażu GDB1450

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.