Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1790 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 TRW

GDB1790 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1790
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790
GDB1790
trw GDB1790 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 trw
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

24710, 24826

numer części:

GDB1790

producent:

TRW

Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/2595
Ograniczenia producenta ATE
Długość [mm] 155,2
Grubość [mm] 18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość 1 [mm] 68,2
Wysokość 2 [mm] 63,0
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937918751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: RENAULT CLIO IV, FLUENCE, GRAND SCENIC III, LAGUNA, LAGUNA III, LATITUDE, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.2-3.5 10.07-

Klocki hamulcowe GDB1790 mają zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE klocków hamulcowych GDB1790 producenta TRW

RENAULT

410600629R, 410605055R, 440608746R

numery OEM:
RENAULT      41 06 006 29R
RENAULT      41 06 050 55R
RENAULT      44 06 087 46R

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1790 TRW:

2023-10-12
 5/5
ok
2022-11-12
 5/5
Ok
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2022-10-18
 5/5
Klocki w porządku, założyłem w kolejnym aucie - Iveco 40C18 tylna oś..!
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-14
 5/5
na razie ok
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1790zobacz instrukcję montażu GDB1790zobacz instrukcję montażu GDB1790zobacz instrukcję montażu GDB1790

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.