Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 4300K069 van wezel

Kompresor, klimatyzacja 4300K069 VAN WEZEL

4300K069 Kompresor, klimatyzacja VAN WEZEL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4300K069

producent:

VAN WEZEL

Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
częściowo napełniony 
nr EAN 5410909293307

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 4300K069 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME, ESPACE III, MASTER II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH 1.8-3.0D 08.95-
numery OEM:
OPEL      09111563
OPEL      4403563
OPEL      4432039
OPEL      93160670
RENAULT      7700105765
RENAULT      7701499860
RENAULT      8200678512
RENAULT      8200763773
RENAULT      8200832982
RENAULT      8200895032
RENAULT      8200979497
RENAULT      926005849R

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 4300K069 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.