Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 19023 walker

Tłumik 19023 WALKER

19023 Tłumik WALKER
walker 19023
Tłumik 19023
19023
walker 19023 Tłumik
Tłumik 19023 walker
Tłumik 19023 walker
Tłumik 19023 walker
369.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

19023

producent:

WALKER

Długość [mm] 1960
Ciężar [kg] 8,330
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490190239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19023 WALKER

Tłumik układu wydechowego środek (Dedykowany, dł.: 1960mm) pasuje do: FIAT PUNTO 1.1/1.2/1.6 09.93-06.00

Tłumik 19023 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Tłumik 19023 producenta WALKER

FIAT

46444035, 46454339, 46472293, 7735376, 7774598, 7781515

numery OEM:
FIAT      46444035
FIAT      46454339
FIAT      46472293
FIAT      7735376
FIAT      7774598
FIAT      7781515

Zastosowanie Tłumik 19023 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19023 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.