Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Land Rover 88/109 MK IIA samochód terenowy otwarty 2.6 4x4 (1967-1971) 87km » 21588 walker
wybrany samochód: 
Land Rover 88/109 Mk Iia Samochód Terenowy Otwarty 2.6 4x4 (1967-1971) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21588 WALKER

21588 Tłumik WALKER
walker 21588

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21588

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2490
Ciężar [kg]8,010
Litera rozpoznawcza68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490215888

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21588 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: CITROEN JUMPY I; FIAT SCUDO; PEUGEOT EXPERT 1.9D 10.95-12.06
numery OEM:
CITROËN      1705F2
CITROËN      1705F3
CITROËN      1705P7
CITROËN      1705P8
CITROËN      9805859180
FIAT      9456123280
FIAT      9456134180
FIAT      9456144880
PEUGEOT      1705F2
PEUGEOT      1705F3
PEUGEOT      1705P7
PEUGEOT      1705P8
PEUGEOT      9805859180

Zastosowanie Tłumik 21588 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21588 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.