Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22754 walker

Tłumik 22754 WALKER

22754 Tłumik WALKER
walker 22754
Tłumik 22754
22754
walker 22754 Tłumik
Tłumik 22754 walker
Tłumik 22754 walker
Tłumik 22754 walker
Tłumik 22754 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22754

producent:

WALKER

Długość [mm] 2170
Ciężar [kg] 5,280
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227546


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22754 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN XSARA 1.6 09.00-08.05

Tłumik 22754 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Tłumik 22754 producenta WALKER

PEUGEOT

1717K4, 1717P7

CITROËN

1717K4, 1717P7

numery OEM:
CITROËN      1717K4
CITROËN      1717P7
PEUGEOT      1717K4
PEUGEOT      1717P7
zamienniki:
PG738L
brak
Klarius Group
CN485D
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22754 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22754 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.