Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel VECTRA A (J89) 1.6 (F19, M19) (1988.09-1993.05) 82km » 22863 walker
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.6 (f19, M19) (1988.09-1993.05) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22863 WALKER

22863 Tłumik WALKER
walker 22863
Tłumik 22863
22863
walker 22863 Tłumik
Tłumik 22863 walker
Tłumik 22863 walker
Tłumik 22863 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22863

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]680
Ciężar [kg]5,650
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22863 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 680mm) pasuje do: DAIHATSU SIRION, YRV 1.3 08.00-
numery OEM:
DAIHATSU      1741097415000
DAIHATSU      1741097415000 SP22
DAIHATSU      1741097419000
DAIHATSU      1741097441000
DAIHATSU      1741097441000 SP22
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22863 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22863 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.