Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23161 walker

Tłumik 23161 WALKER

23161 Tłumik WALKER
walker 23161
Tłumik 23161
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23161

producent:

WALKER

Długość [mm] 870
Ciężar [kg] 7,965
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23161 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION 1.25/1.3/1.4 11.01-08.08

Tłumik 23161 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Tłumik 23161 producenta WALKER

FORD

1383128, 1383129, 1512618, 1512619, 1557511, 1578101, 1578102, 5S615K244EA, 5S615K244EC, 5S615K244FA, 5S615K244FB, 5S615K244FC, ME5S6J5K244F1A

numery OEM:
FORD      1383128
FORD      1383129
FORD      1512618
FORD      1512619
FORD      1557511
FORD      1578101
FORD      1578102
FORD      5S615K244EA
FORD      5S615K244EC
FORD      5S615K244FA
FORD      5S615K244FB
FORD      5S615K244FC
FORD      ME5S6J5K244F1A
zamienniki:
220838
brak
Klarius Group
154-437
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Tłumik 23161 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23161 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.