Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel FRONTERA B (U99) 2.2 i (6B_ZC, 6B_VF, 6B_66, 6B_76) (1998.10-2004.07) 136km » 70528 walker
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 I (6b_zc, 6b_vf, 6b_66, 6b_76) (1998.10-2004.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70528 WALKER

70528 Tłumik WALKER
walker 70528
Tłumik 70528
70528
walker 70528 Tłumik
Tłumik 70528 walker
Tłumik 70528 walker
Tłumik 70528 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70528

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]530
Ciężar [kg]7,270
Litera rozpoznawcza51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490705280


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70528 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy SEAT TOLEDO I; VW GOLF II, JETTA II 1.8 02.86-03.99
numery OEM:
SEAT      1L0253409A
SEAT      1L0253409H22
VOLKSWAGEN      191253409C
zamienniki:
210286
brak
Klarius Group
VW218P
brak
Klarius Group
19.030
brak
ASMET
95 11 6974
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70528 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70528 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.