Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota HIACE II Furgon (_H11, _H2_, _H3_, _H4_) 2.2 D (LH20, LH30) (1979.01-1983.03) 67km » 71214 walker
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Ii Furgon (_h11, _h2_, _h3_, _h4_) 2.2 D (lh20, Lh30) (1979.01-1983.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71214 WALKER

71214 Tłumik WALKER
walker 71214
Tłumik 71214
71214
walker 71214 Tłumik
Tłumik 71214 walker
Tłumik 71214 walker
Tłumik 71214 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71214

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]790
Ciężar [kg]6,070
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490712141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71214 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 307 1.4D 10.01-06.05
numery OEM:
PEUGEOT      1726KQ
PEUGEOT      1730KN
zamienniki:
19.0.51
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 71214 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71214 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.