Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 49-1023 maxgear

Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1023 MAXGEAR

49-1023 Zestaw przegubu, wał napędowy MAXGEAR
106.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

26-5015MG

numer części:

49-1023

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 35
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Wał napędowy bez pierścienia ABS
Długość [mm] 101
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 25
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 34
średnica zewnętrzna [mm] 94,5
nr EAN 5901619529300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1023 MAXGEAR

PRZEGUB WEW. OPEL CALIBRA 2,0/SAAB 900 93-
numery OEM:
OPEL      03 74 130
OPEL      3 74 130
SAAB      03 74 130
VAUXHALL      3 74 130

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1023 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-1023 MAXGEAR:

2020-06-25
 5/5
Super
2020-06-17
 5/5
Towar godny polecenia. Ok
2020-04-07
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.