Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Piaggio FLY Fly 100 (M53) (2006.06-2007.12) 6km » SP-1002 alco
wybrany samochód: 
Piaggio Fly Fly 100 (m53) (2006.06-2007.12) 6km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju SP-1002 ALCO

SP-1002 Filtr oleju ALCO
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

SP-1002

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]66,0
średnica zewnętrzna [mm]69,0
Wymiar gwintuM20 x 1,5
nr EAN5294512101941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju SP-1002 ALCO

FILTR OLEJU MAZDA 323 89-
numery OEM:
HONDA      15400-PJ7-005
HONDA      15400-PJ7-015
HONDA      15400-PM3-004
MAZDA      8FG1-23-802
MAZDA      B6Y1-14-302
MAZDA      B6Y1-14-302-9A
MAZDA      RFJ11-14-400-A
MITSUBISHI      MD134953
NISSAN      15208-9F600
SUBARU      15208-KA000
SUBARU      15208-KA010
KIA      B631-14302
KIA      OB631-14302

Zastosowanie Filtr oleju SP-1002 ALCO w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju SP-1002 ALCO:

Ryszard, Warszawa
2020-02-09
 5/5
OK
Robert, MArki
2019-11-07
 5/5
dobry i tani filtr
Tomasz, Bratkowice
2019-11-05
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Artur, Wieliczka
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Lubsza
2019-10-23
 5/5
ok
Zenon, Poraj
2022-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Filtruje :) nie cieknie, chyba dobry
Stanisław, Błaszki
2020-04-04
 5/5
Zakup alco MD-355 odbył się bez problemów, polecam sklep

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.