Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41192C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C SEINSA AUTOFREN

D41192C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41192C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C
D41192C
autofren D41192C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C autofren
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C autofren
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41192C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 33
System hamulcowy BOSCH
Zestaw pełny 
dla numeru OE 14206483
nr EAN 8430320086798

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 33, z tłoczkiem) pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0-2.8 02.96-07.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 420 64 83
MERCEDES-BENZ      001 420 65 83
MERCEDES-BENZ      14206483
MERCEDES-BENZ      14206583

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41192C SEINSA AUTOFREN:

2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu