Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 67 | |
Wymiar gwintu | M 20 x 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 70 | |
Średnica 1 [mm] | 68 | |
Średnica 2 [mm] | 64 | |
nr EAN | 3165141084085 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 0 986 452 061 BOSCH
GMC | 25010849 | |
GMC | 25010850 | |
HONDA | 15400-PFB-004 | |
HONDA | 15400-PJ7-005 | |
HONDA | 15400-PJ7-015 | |
HONDA | 15410-MM9-013 | |
MAZDA | 0222-14-300 | |
MAZDA | 0222-23-420A | |
MAZDA | 0259-14-300 | |
MAZDA | 0370-23-803 | |
MAZDA | 0664-14-300 | |
MAZDA | 0778-23-802 | |
MAZDA | 0813-23-802 | |
MAZDA | 0813-23-802A | |
MAZDA | 0813-23-802B | |
MAZDA | 0866-23-802 | |
MAZDA | 4899-14-300 | |
MAZDA | 8173-23-802 | |
MAZDA | 8F1G 23 8029 A | |
MAZDA | 8FG1 23 8029 A | |
MAZDA | 8FG1-23-802 | |
MAZDA | B631-14-302 | |
MAZDA | B6Y1 14 3029 A | |
MAZDA | B6Y1 14 302A 9A | |
MAZDA | B6Y1-14-302 | |
MAZDA | B6Y1-14-302A | |
MAZDA | B6YI-14-302 | |
MAZDA | FEY0-14-302 | |
MAZDA | N350-14-302 | |
MITSUBISHI | 30A4000201 | |
NISSAN | 15208 9F600 | |
NISSAN | 15208HC010 | |
NISSAN | 15208HC430 | |
NISSAN | AY100KE001 | |
RENAULT | 15 20 857 58R | |
SUBARU | 15208 KA000 | |
SUBARU | 15208 KA010 | |
SUBARU | 15208AA080 | |
TOYOTA | 15205 65F00 | |
TOYOTA | 15205 65F01 | |
KIA | 0B631 14302 | |
KIA | 26300 02500 | |
KIA | 26300 02501 | |
KIA | OB63114302 |
Zastosowanie Filtr oleju 0 986 452 061 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju 0 986 452 061 BOSCH:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020