Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Mazda 626 III coupe (GD) 1.8 (GD8P) (1987.09-1991.08) 88km » 0 986 486 588 bosch
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Coupe (gd) 1.8 (gd8p) (1987.09-1991.08) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 588 BOSCH

0 986 486 588 Wysprzęglik centralny sprzęgła BOSCH
bosch 0 986 486 588
Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 588
0 986 486 588
416.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CS171

numer części:

0 986 486 588

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]31
nr EAN4047024790971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 588 BOSCH

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, CRUZE, VECTRA, FIAT CROMA, OPEL ADAM, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H 1.0-3.2 10.95-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71747899
FIAT      71747899
OPEL      24422061
OPEL      5679304
OPEL      5679332
OPEL      5679333
OPEL      679344
OPEL      90470874
OPEL      90523765
SAAB      24422061
SAAB      24424546
SAAB      24424957
SUZUKI      2382063JA0
VAUXHALL      24422061
HOLDEN      24 422 061

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 588 BOSCH w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.