Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 5PK1120 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1120 CONTITECH

5PK1120 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (49 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1118, 5 PK 1119, 5 PK 1120, 5 PK 1121, 5 PK 1122

numer części:

5PK1120

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,085
Ilość żeber 5
Długość [mm] 1120
nr EAN 4010858473044

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1120 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (5PK1120) pasuje do: AUDI A8 D4, ALLROAD C5, Q3, Q7, BMW 7 (E38), TOYOTA AVENSIS, CAMRY, CARINA E VI, CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, COROLLA FX, RAV 4 I 1.8D-4.2 10.82-10.18
numery OEM:
AUDI      079903137A
AUDI      079903137AA
BMW      11282248190
BMW      2248190
BMW      64552248190
TOYOTA      9091602207
TOYOTA      9091602395
TOYOTA      9091602396
TOYOTA      9091602422
TOYOTA      9936501120
TOYOTA      9936531120
TOYOTA      9936551120
TOYOTA      9936571120
TOYOTA      9936581120
TOYOTA      9936591120
VOLKSWAGEN      079903137AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1120 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1120 CONTITECH:

2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-12
 5/5
ok
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-02
 5/5
????
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.