Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA5PK1125 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR

37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA5PK1125

producent:

SNR

Ilość żeber 5
Masa [g] 100
Długość [mm] 1125
nr EAN 3413521205729

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR

Pasek wielorowkowy (5PK1125) pasuje do: MERCEDES E (W211), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906), VOLVO S40 I, V40, AUDI A5 1.6-4.2 02.84-

Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 producenta SNR

CITROËN

5750TA, 95006268

PEUGEOT

5750TA

MITSUBISHI

M616942, MB813251

TOYOTA

9091602395, 9936531120, 9936571120, 9936591120

BMW

11281401159, 64552248190

OPEL

4408352, 4411717, 4449461

RENAULT

1172000QAB, 1172000QAJ, 1195000Q0E, 7700108148, 7700109226, 8200206889, 8200786314

VOLVO

31303725

NISSAN

1195000Q0E, 8200786314

MERCEDES-BENZ

0009936996

AUDI

079903137AB

numery OEM:
AUDI      079903137AB
BMW      11 28 1 401 159
BMW      64 55 2 248 190
CITROËN      5750-TA
CITROËN      95006268
MERCEDES-BENZ      0009936996
MITSUBISHI      M616942
MITSUBISHI      MB813251
NISSAN      11950-00Q0E
NISSAN      82007-86314
OPEL      4408352
OPEL      4411717
OPEL      4449461
PEUGEOT      5750-TA
RENAULT      11720-00QAB
RENAULT      11720-00QAJ
RENAULT      11950-00Q0E
RENAULT      7700108148
RENAULT      7700109226
RENAULT      8200206889
RENAULT      82007-86314
TOYOTA      90916-02395
TOYOTA      99365-31120
TOYOTA      99365-71120
TOYOTA      99365-91120
VAUXHALL      91159962
VAUXHALL      93160750
VOLVO      31303725

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.