Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » CA5PK1125 snr

Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR

35.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

CA5PK1125

producent:

SNR

Ilość żeber 5
Masa [g] 100
Długość [mm] 1125
nr EAN 3413521205729

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR

Pasek wielorowkowy (5PK1125) pasuje do: MERCEDES E (W211), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906); VOLVO S40 I, V40; AUDI A5 1.6-4.2 02.84-
numery OEM:
AUDI      079903137AB
BMW      11 28 1 401 159
BMW      64 55 2 248 190
CITROËN      5750-TA
CITROËN      95006268
MERCEDES-BENZ      0009936996
MITSUBISHI      M616942
MITSUBISHI      MB813251
NISSAN      11950-00Q0E
NISSAN      82007-86314
OPEL      4408352
OPEL      4411717
OPEL      4449461
PEUGEOT      5750-TA
RENAULT      11720-00QAB
RENAULT      11720-00QAJ
RENAULT      11950-00Q0E
RENAULT      7700108148
RENAULT      7700109226
RENAULT      8200206889
RENAULT      82007-86314
TOYOTA      90916-02395
TOYOTA      99365-31120
TOYOTA      99365-71120
TOYOTA      99365-91120
VAUXHALL      91159962
VAUXHALL      93160750
VOLVO      31303725

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA5PK1125 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.