Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 927 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH

1 987 947 927 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 927
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927
1 987 947 927
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1125

numer części:

1 987 947 927

producent:

BOSCH

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1125
nr EAN 3165141069662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK1125) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906); AUDI A5; BMW 3 (E36), Z3 (E36); CITROEN XM 1.3-4.2 10.82-
numery OEM:
AUDI      079 903 137 AB
BMW      11 28 1 401 159
CITROËN      5750 89
CITROËN      95 006 268
CITROËN      96 006 268
LADA      2110 8114096 10
LADA      2110 8114096 13
MERCEDES-BENZ      000 993 69 96
MERCEDES-BENZ      A 000 993 69 96
MITSUBISHI      M616942
MITSUBISHI      MB813251
MITSUBISHI      MD199223
MITSUBISHI      MD316140
MITSUBISHI      MN813251
NISSAN      1172000QAJ
OPEL      91159962
OPEL      93160750
PEUGEOT      5750 89
PEUGEOT      95 006 268
PEUGEOT      96 006 268
RENAULT      77 00 108 148
RENAULT      82 00 206 889
RENAULT      82 00 786 314
TOYOTA      99365 01120
TOYOTA      99365 21130
TOYOTA      99365 31120
TOYOTA      99365 51120
TOYOTA      99365 51130
TOYOTA      99365 71120
TOYOTA      99365 81120
VAUXHALL      91159962
VAUXHALL      93160750
VOLKSWAGEN      079 903 137 AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 927 BOSCH:

2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.