Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën C-CROSSER Van (VU_) » sterowanie silnikiem Citroën C-CROSSER Van (VU_) » koło pasowe Citroën C-CROSSER Van (VU_)

koło pasowe do CITROËN C-CROSSER Van (VU_)

wybierz typ samochodu CITROËN C-CROSSER Van (VU_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 29,4
średnica zewnętrzna [mm] 148,0
Ciężar [kg] 1,780
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 13470-28020
nr EAN 5050063123746
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 29,4
średnica zewnętrzna [mm] 148,0
Ciężar [kg] 1,66
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 13470-28020
nr EAN 4027816272298
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 10,3
średnica zewnętrzna [mm] 115,0
Materiał Odlew staliwny
Ciężar [kg] 0,882
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 16603-28020
nr EAN 4054224044797
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii koło pasowe pasujące do CITROËN C-CROSSER Van (VU_)
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.