Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ kierowniczy Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) » końcówki drążków kierowniczych Citroën XANTIA Break (X1_, X2_)

końcówki drążków kierowniczych do CITROËN XANTIA Break (X1_, X2_)

wybierz typ samochodu CITROËN XANTIA Break (X1_, X2_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 16,7
Długość [mm] 90
nr EAN 8717109545883
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 400
Rozmiar gwintu 1 MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM18X1.5 RHT
nr EAN 8717109543469
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Wymiar gwintu M16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3358960630889
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 3358960631138
Długość [mm] 416
Szerokość [mm] 43
Wysokość [mm] 43
nr EAN 5012759430118
Długość [mm] 110
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 98
nr EAN 5012759432761
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 399
nr EAN 4014870435332
Wymiar stożka [mm] 16,8
Wymiar gwintu M16X1,5
nr EAN 4014870441005
Długość [mm] 400
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,978
dla numeru OE 906 460 01 55 SK
nr EAN 4027816307068
Długość [mm] 109
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Długość gwintu [mm] 29
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,452
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816312734
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Rozmiar gwintu 1 M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437309616
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4047437309623
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Rozmiar gwintu 1 M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5901619543009
Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096301988
Ciężar [kg] 1,000
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M16x1,5 / M18x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096395550
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 416
Średnica 1 [mm] 17,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197403295
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 16,8
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 90
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197457892
Wymiar gwintu M16x1,5
nr EAN 5703858823535
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Długość [mm] 394,5
nr EAN 5703858829032
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902048189776
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu MM18X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 400
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978199440
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 90
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16,8
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
nr EAN 5413978201648
parzyste numery artykułów VKDY 318024
nr EAN 7316577890153
parzyste numery artykułów VKDY 328017
nr EAN 7316577891556
Długość [mm] 400
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,978
nr EAN 4044688552709
Długość [mm] 109,43
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Długość gwintu [mm] 29
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,452
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688554024
dla numeru OE 906 460 0148
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 380
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M18x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
dla numeru OE 9064600400
dla numeru OE 9064600500
dla numeru OE 9064600055
dla numeru OE 2E0713491
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937464647
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322937465026
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.