Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-09705 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09705 RTS

91-09705 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-09705

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 80
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130306807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09705 RTS

numery OEM:
CHRYSLER      4011973
DODGE      4011973
MITSUBISHI      MB192430
MITSUBISHI      MB192499
MITSUBISHI      MB489424
MITSUBISHI      MB489434
MITSUBISHI      MB564991
MITSUBISHI      MB573885
MITSUBISHI      MB616286
MITSUBISHI      MB910859
HYUNDAI      56820-1C080
HYUNDAI      56820-22000
HYUNDAI      56820-25000
HYUNDAI      56820-28200
HYUNDAI      56820-28500
HYUNDAI      56820-28520
HYUNDAI      56820-29500
HYUNDAI      56820-2F000
HYUNDAI      56820-36000
HYUNDAI      56820-37000
HYUNDAI      56820-37010
HYUNDAI      56820-37100
HYUNDAI      56820-M2000
HYUNDAI      56882-44000
HYUNDAI      56882-44002
KIA      56820-25000
EAGLE      4011973
PLYMOUTH      4011973
zamienniki:
87333
brak
SIDEM
43-0399
brak
KAGER
43-0293
brak
KAGER
40974
brak
SPIDAN
44557
brak
SPIDAN
0284460
brak
OCAP
AMGES2347RL
brak
MOOG
19065033401
brak
SBS
19065033403
brak
SBS
19065033407
brak
SBS
V52-9540
brak
VAICO

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09705 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-09705 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.