Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q7 (4LB) 3.0 TDI quattro (2006.03-2010.05) 211km » 69-0247 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.0 Tdi Quattro (2006.03-2010.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0247 MAXGEAR

69-0247 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-317003

numer części:

69-0247

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]72
Rozmiar gwintu 1M10x1,25
Rozmiar gwintu 2M14x1,5
nr EAN5907558553789

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0247 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. MITSUBISHI GALANT 83-95 LE/PR
numery OEM:
MITSUBISHI      MB006358
MITSUBISHI      MB076531
MITSUBISHI      MB166426
MITSUBISHI      MB185441
MITSUBISHI      MB192430
MITSUBISHI      MB192499
MITSUBISHI      MB241172
MITSUBISHI      MB489434
MITSUBISHI      MB564991
MITSUBISHI      MB573885
MITSUBISHI      MB616286
MITSUBISHI      MB912519
MITSUBISHI      MT142181
HYUNDAI      56820-21000
HYUNDAI      56820-21100
HYUNDAI      56820-28520
HYUNDAI      56820-36000
KIA      56820 M2000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0247 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0247 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.