Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Długość [mm] | 90 | |
nr EAN | 8717109320794 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14X1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 3358960638618 |
Długość [mm] | 320 | |
Szerokość [mm] | 36 | |
Wysokość [mm] | 36 | |
nr EAN | 5012759287057 |
Długość [mm] | 109 | |
Szerokość [mm] | 33 | |
Wysokość [mm] | 64 | |
nr EAN | 5012759850138 |
Wymiar stożka [mm] | 12,7 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,50 | |
parzyste numery artykułów | 840 0645 10 | |
nr EAN | 4014870434908 |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,50 | |
nr EAN | 4014870432621 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość całkowita [mm] | 108 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14X1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 60 | |
Wysokość zabudowy | 69 | |
Średnica zabudowy [mm] | 13 | |
Gwint zewn. [mm] | M 10X1,25 | |
nr EAN | 8033001170818 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 15440 03 | |
nr EAN | 4047437026735 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 15438 03 | |
nr EAN | 4047437026711 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 15440 03 | |
nr EAN | 5907558553697 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 15438 03 | |
nr EAN | 5907558553703 |
Długość [mm] | 93 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Materiał | Stal | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,336 | |
nr EAN | 5907558589375 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 181 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0006 | |
nr EAN | 4040074106563 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 181 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0011 | |
nr EAN | 4040074081594 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 304 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074198179 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 319 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 45 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197314515 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 14 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 92 | |
Długość 2 [mm] | 20 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 5010874752900 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858465247 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 | |
Długość [mm] | 92 | |
Ciężar [kg] | 0,38 | |
nr EAN | 8435130306395 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 305 | |
Ciężar [kg] | 0,553 | |
nr EAN | 8435130309884 |
Długość [mm] | 319,6 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 327002 | |
nr EAN | 7316579313629 |
Długość [mm] | 93 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 813003 | |
nr EAN | 7316579256971 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | JTE228 | |
nr EAN | 3322937905836 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | JTE226 | |
nr EAN | 3322937905850 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 5900427509115 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025