Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » układ kierowniczy Honda CR-Z (ZF) » końcówki drążków kierowniczych Honda CR-Z (ZF)

końcówki drążków kierowniczych do HONDA CR-Z (ZF)

wybierz typ samochodu HONDA CR-Z (ZF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 12,9
Długość [mm] 90
nr EAN 8717109320794
Strona zabudowy z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm] M14X1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3358960638618
Długość [mm] 320
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 36
nr EAN 5012759287057
Długość [mm] 109
Szerokość [mm] 33
Wysokość [mm] 64
nr EAN 5012759850138
Wymiar stożka [mm] 12,7
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,50
parzyste numery artykułów 840 0645 10
nr EAN 4014870434908
Wymiar stożka [mm] 12,9
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,50
nr EAN 4014870432621
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 108
Gwint wewnętrzny [mm] M14X1,5
Długość gwintu [mm] 60
Wysokość zabudowy 69
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] M 10X1,25
nr EAN 8033001170818
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 15440 03
nr EAN 4047437026735
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 15438 03
nr EAN 4047437026711
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 15440 03
nr EAN 5907558553697
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 15438 03
nr EAN 5907558553703
Długość [mm] 93
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Rozmiar klucza 19
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Materiał Stal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,336
nr EAN 5907558589375
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 181
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 31-16 020 0006
nr EAN 4040074106563
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 181
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
parzyste numery artykułów 31-16 020 0011
nr EAN 4040074081594
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 304
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074198179
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 319
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 45
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197314515
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 14
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 92
Długość 2 [mm] 20
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874752900
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858465247
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 92
Ciężar [kg] 0,38
nr EAN 8435130306395
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 305
Ciężar [kg] 0,553
nr EAN 8435130309884
Długość [mm] 319,6
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M14 x 1,5
parzyste numery artykułów VKDY 327002
nr EAN 7316579313629
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDY 813003
nr EAN 7316579256971
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów JTE228
nr EAN 3322937905836
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów JTE226
nr EAN 3322937905850
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5900427509115
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.