Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2010.04-2019.06) 140km » I13005YMT yamato
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2010.04-2019.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I13005YMT Yamato

I13005YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I13005YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I13005YMT
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I13005YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
nr EAN5900427508682

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I13005YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MAZDA 121 II, 2, 323 C IV, 323 C V, 323 F IV, 323 F V, 323 P V, 323 S IV, 323 S V, 323 S VI, 626 IV, B-SERIE, DEMIO, MX-3, RX-7 III 1.3-2.6 02.77-06.07
numery OEM:
MAZDA      8AB0-32-280
MAZDA      8AB2 32 280
MAZDA      B455-32-280

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I13005YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I13005YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.