Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault CAPTUR II (HF_) E-TECH 160 (2020.05-???) 92km » I33025YMT yamato
wybrany samochód: 
Renault Captur Ii (hf_) E-tech 160 (2020.05-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33025YMT Yamato

I33025YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I33025YMT
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I33025YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Długość [mm]335
Gwint zewn. [mm]M12X1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427514577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33025YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 352,5mm) pasuje do: MAZDA 323 C V, 323 F V, 323 F VI, 323 P V, 323 S V, MX-3 1.3-2.0D 05.91-01.01
numery OEM:
MAZDA      E016 32 24X
MAZDA      E016 32 250
MAZDA      E016 32 25X

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33025YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33025YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.