Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 3358960664761 |
Długość [mm] | 171 |
Szerokość [mm] | 37 |
Wysokość [mm] | 70 |
nr EAN | 5012759495186 |
Wymiar stożka [mm] | 11,3 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
Długość [mm] | 152,5 |
nr EAN | 4014870614096 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 239 |
nr EAN | 4014870610692 |
Długość [mm] | 174 |
Grubość [mm] | 50,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 17 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,48 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816460077 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Numer seryjny | K4313121 |
nr EAN | 5901159266468 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Długość [mm] | 152 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
nr EAN | 4047437505124 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 150 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 150 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
nr EAN | 4040074126714 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 234 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074282892 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4060426306625 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
nr EAN | 5703858906412 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wymagana ilość | 2 |
Długość całkowita [mm] | 253 |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14 x 1,50 RHT M |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12 x 1,50 RHT M |
nr EAN | 4058787295573 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Zbieżność stożka | 1/6 |
Długość [mm] | 153 |
Wymiar gwintu | FM12X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 11,4 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R |
nr EAN | 5413978233878 |
Długość [mm] | 174 |
Grubość [mm] | 50,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M12 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 17 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,48 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688587886 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Długość [mm] | 152 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
nr EAN | 3322938261399 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość całkowita [mm] | 254,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 240 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025