Technika połączeń | Kontaktfeder |
Technika połączeń | Spring |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem |
Ilość połączeń | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką |
nr EAN | 4014427140436 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 4047025410229 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759497746 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379094431 |
Opór [Ohm] | 0,51 |
nr EAN | 8012510021354 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300558500 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
nr EAN | 4082300635645 |
nr EAN | 4044079040464 |
nr EAN | 8001063820170 |
nr EAN | 8001063681276 |
Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
Technika połączeń | Spark Spring |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Ilość połączeń | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość wraz z wtyczką [cm] | 18 |
nr EAN | 5907558571196 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 |
nr EAN | 5902659785534 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 5902659785541 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 5903364337209 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | trójkątny |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 10530E |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326482066 |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
nr EAN | 5902048015808 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,25 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,31 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Materiał korpusu | Metal |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,24 |
dla numeru OE | 12 13 7 575 010 |
nr EAN | 4044688450319 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025