Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371893 |
Napięcie [V] | 14 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759371909 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,21 | |
dla numeru OE | 46777286 | |
nr EAN | 4027816483137 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Cewka zapłonowa | Dwuiskrowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300623895 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025