Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Porsche CAYENNE Coupe (9YB) Turbo E-Hybrid AWD (9YBCT1, 9YBCZ1) (2023-???) 740km » 49057 ngk
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne Coupe (9yb) Turbo E-hybrid Awd (9ybct1, 9ybcz1) (2023-???) 740km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 49057 NGK

49057 Cewka zapłonowa NGK
ngk 49057
Cewka zapłonowa 49057
49057
ngk 49057 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 49057 ngk
Cewka zapłonowa 49057 ngk
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5319

numer części:

49057

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326490573

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49057 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY IV, LEGACY V, WRX 1.5-2.5 12.00-
numery OEM:
SUBARU      22433-AA418
SUBARU      22433-AA480
SUBARU      22433-AA540
SUBARU      22433-AA640

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49057 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49057 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.