
| Ciężar [kg] | 0,8 |
| nr EAN | 8021787058079 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP061 DAYCO
| CITROËN | 1201G8 | |
| CITROËN | 1609417380 | |
| FORD | 1147585 | |
| FORD | 1348621 | |
| FORD | 1359942 | |
| FORD | 1366614 | |
| FORD | 1705390 | |
| FORD | ME2S6Q8591B1A | |
| MAZDA | Y40115010 | |
| MAZDA | Y40115010A | |
| MAZDA | Y40115010B | |
| MAZDA | Y40415010 | |
| PEUGEOT | 1201G8 | |
| PEUGEOT | 1609417380 | |
| SUZUKI | 1740073J00 | |
| SUZUKI | 1740073J01 | |
| SUZUKI | 1740973J00 | |
| TOYOTA | SU00100596 |
Zastosowanie Pompa wodna DP061 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP061 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.