Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | Guma |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Ilość zębów | 21 |
Liczba skrzydeł | 20 |
Ciężar [kg] | 0,739 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816218562 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 21856 FEBI BILSTEIN
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1201F9, 1201G8, E111426, E111668
1147585, 1348621, 1359942, 1366614, 1705390
1201F9, 1201G8, 1201L3, E111426, E111668
Y40115010, Y40115010A, Y40115010B, Y40415010
SU00100596, SU00100919
CITROËN | 1201.F9 | |
CITROËN | 1201.G8 | |
CITROËN | 1201.L3 | |
CITROËN | E111426 | |
CITROËN | E111668 | |
FORD | 1 147 585 | |
FORD | 1 348 621 | |
FORD | 1 359 942 | |
FORD | 1 366 614 | |
FORD | 1 705 390 | |
MAZDA | Y401-15-010 | |
MAZDA | Y401-15-010A | |
MAZDA | Y401-15-010B | |
MAZDA | Y404-15-010 | |
PEUGEOT | 1201.F9 | |
PEUGEOT | 1201.G8 | |
PEUGEOT | E111426 | |
PEUGEOT | E111668 | |
SUZUKI | 17400-73J00 | |
TOYOTA | SU001-00596 | |
TOYOTA | SU001-00919 | |
FORD USA | 1420149 |
Zastosowanie Pompa wodna 21856 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 21856 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.