Ilość zębów | 144 | |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu | |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | VKN 1005 | |
Szerokość pasa [mm] | 25,4 | |
nr EAN | 7316574359653 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03140 SKF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
0516A3, 0516L5, 0816E4, 0816E7, 082988, 083048, 1201F9, 1201G8, 1609417380, 1609524980
1145947, 1145950, 1145955, 1147585, 1147682, 1346473, 1348621, 1359934, 1359942, 1366614, 1473365, 1481774, 1487861, 1489119, 1562503, 1705390, 1753580, 1753581, 1855730, 2008680, 2S6Q6B217AA, 2S6Q6B217AB, 2S6Q6B217AC, 2S6Q6B217AD, 2S6Q6B217AE, 2S6Q6K288AA, 2S6Q6K288AB, 2S6Q6K288AC, 2S6Q6M250AA, 2S6Q8591AA, 2S6Q8591AB, 2S6Q8591AC, 2S6Q8591BA, 2S6Q8B596AA, 2S6Q8B596AAK, 2S6Q8B596AB, ME2S6Q8591B1A, ME2S6Q8B596AA
0516A3, 0516L5, 0816E4, 0816E7, 082988, 083048, 1201F9, 1201G8, 1609417380, 1609524980
Y40112205, Y40112205A, Y40112205B, Y40112730, Y40112770, Y40112770A, Y40112770B, Y40112770C, Y40112770D, Y40115010A, Y40115010B, Y40415010, Y64512770
SU00100526, SU00100542, SU00100543, SU00100544, SU00100596, SU00100919
CITROËN | 0516.A3 | |
CITROËN | 0516.L5 | |
CITROËN | 0816.E4 | |
CITROËN | 0816.E7 | |
CITROËN | 0829.88 | |
CITROËN | 0830.48 | |
CITROËN | 1201.F9 | |
CITROËN | 1201.G8 | |
CITROËN | 16 094 173 80 | |
CITROËN | 16 095 249 80 | |
FIAT | 9400829889 | |
FIAT | 9400830489 | |
FIAT | 9464034380 | |
FORD | 1145947 | |
FORD | 1145950 | |
FORD | 1145955 | |
FORD | 1147585 | |
FORD | 1147682 | |
FORD | 1346473 | |
FORD | 1348621 | |
FORD | 1359934 | |
FORD | 1359942 | |
FORD | 1366614 | |
FORD | 1473365 | |
FORD | 1481774 | |
FORD | 1487861 | |
FORD | 1489119 | |
FORD | 1562503 | |
FORD | 1705390 | |
FORD | 1753580 | |
FORD | 1753581 | |
FORD | 1855730 | |
FORD | 2008680 | |
FORD | 2S6Q 6B217 AA | |
FORD | 2S6Q 6B217 AB | |
FORD | 2S6Q 6B217 AC | |
FORD | 2S6Q 6B217 AD | |
FORD | 2S6Q 6B217 AE | |
FORD | 2S6Q 6K288 AA | |
FORD | 2S6Q 6K288 AB | |
FORD | 2S6Q 6K288 AC | |
FORD | 2S6Q 6M250 AA | |
FORD | 2S6Q 8591 AA | |
FORD | 2S6Q 8591 AB | |
FORD | 2S6Q 8591 AC | |
FORD | 2S6Q 8591 BA | |
FORD | 2S6Q 8B596 AA | |
FORD | 2S6Q-8B596-AAK | |
FORD | 2S6Q-8B596-AB | |
FORD | ME2S6Q 8591 B1A | |
FORD | ME2S6Q 8B596 AA | |
MAZDA | Y401-12-205 | |
MAZDA | Y401-12-205A | |
MAZDA | Y401-12-205B | |
MAZDA | Y401-12-730 | |
MAZDA | Y401-12-770 | |
MAZDA | Y401-12-770A | |
MAZDA | Y401-12-770B | |
MAZDA | Y401-12-770C | |
MAZDA | Y401-12-770D | |
MAZDA | Y401-15-010A | |
MAZDA | Y401-15-010B | |
MAZDA | Y404-15-010 | |
MAZDA | Y645-12-770 | |
PEUGEOT | 0516.A3 | |
PEUGEOT | 0516.L5 | |
PEUGEOT | 0816.E4 | |
PEUGEOT | 0816.E7 | |
PEUGEOT | 0829.88 | |
PEUGEOT | 0830.48 | |
PEUGEOT | 1201.F9 | |
PEUGEOT | 1201.G8 | |
PEUGEOT | 16 094 173 80 | |
PEUGEOT | 16 095 249 80 | |
SUZUKI | 12761-67J00 | |
SUZUKI | 12810-73J01 | |
SUZUKI | 12823-73J00 | |
SUZUKI | 17400-73J00 | |
SUZUKI | 17400-73J01 | |
SUZUKI | 17409-73J00 | |
TOYOTA | SU001-00526 | |
TOYOTA | SU001-00542 | |
TOYOTA | SU001-00543 | |
TOYOTA | SU001-00544 | |
TOYOTA | SU001-00596 | |
TOYOTA | SU001-00919 | |
VOLVO | 30711068 | |
VOLVO | 30711069 | |
VOLVO | 30751981 | |
VOLVO | 31259239 | |
VOLVO | 31316844 | |
VOLVO | 31370439 | |
MINI | 11 23 7 801 980 | |
MINI | 11 31 7 805 960 | |
MINI | 11 31 7 805 961 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03140 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu VKMC 03140 SKF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.