Długość opakowania [cm] | 28 |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 24 |
Ilość zębów | 144 |
Ciężar [kg] | 1,89 |
Szerokość [mm] | 25 |
nr EAN | 4010858769741 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP2 CONTITECH
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1609120380, 1609524980
1753580, 1753581, 1855730, 1855737, 2008680, 2S6Q8B596AB, 2S6Q8B596AA, ME2S6Q8B596AA
1609120380, 1609524980
CITROËN | 1609120380 | |
CITROËN | 1609524980 | |
FORD | 1753580 | |
FORD | 1753581 | |
FORD | 1855730 | |
FORD | 1855737 | |
FORD | 2008680 | |
FORD | 2S6Q-8B596-AB | |
FORD | 2S6Q8B596AA | |
FORD | ME2S-6Q8B596-AA | |
PEUGEOT | 1609120380 | |
PEUGEOT | 1609524980 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP2 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1063WP2 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.