Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65910 RUVILLE/FAG
CITROËN | 1201.F9 | |
CITROËN | 1201.G8 | |
CITROËN | 1201F9 | |
CITROËN | 1201G8 | |
CITROËN | 1609417380 | |
FORD | 1147585 | |
FORD | 1348621 | |
FORD | 1359942 | |
FORD | 1366614 | |
FORD | 1705390 | |
FORD | 2S6Q-8591-BA | |
FORD | 2S6Q8591BA | |
FORD | 2SQ6-8591-BA | |
FORD | 2SQ68591BA | |
FORD | ME2S6Q-8591-B1A | |
FORD | ME2S6Q8591B1A | |
PEUGEOT | 1201.F9 | |
PEUGEOT | 1201.G8 | |
PEUGEOT | 1201F9 | |
PEUGEOT | 1201G8 | |
PEUGEOT | 1609417380 | |
SUZUKI | 17400-73J00 | |
SUZUKI | 17400-73J01 | |
SUZUKI | 1740073J00 | |
SUZUKI | 1740073J01 | |
SUZUKI | 17409-73J00 | |
SUZUKI | 1740973J00 |
Zastosowanie Pompa wodna 65910 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65910 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.