Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
nr EAN | 4028977858192 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.02543.05.0 PIERBURG
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
1201F9, 1201G8, 1609313780, 1609417380, 1609418280
1147585, 1348621, 1359942, 1366614, 1420149, 1705390, 2S6Q8501AA, 2S6Q8591BA, 2SQ68591BA, ME2S6Q8591B1A
1201F9, 1201G8, 1609313780, 1609417380, 1609418280
Y40115010, Y40115010A, Y40415010
1740073J00, 1740973J00
SU00100596
CITROËN | 1201 F9 | |
CITROËN | 1201 G8 | |
CITROËN | 1609313780 | |
CITROËN | 1609417380 | |
CITROËN | 1609418280 | |
FORD | 1147585 | |
FORD | 1348621 | |
FORD | 1359942 | |
FORD | 1366614 | |
FORD | 1420149 | |
FORD | 1705390 | |
FORD | 2S6Q8501AA | |
FORD | 2S6Q8591BA | |
FORD | 2SQ68591BA | |
FORD | ME2S6Q8591B1A | |
MAZDA | Y401-15-010 | |
MAZDA | Y401-15-010A | |
MAZDA | Y404-15-010 | |
PEUGEOT | 1201 F9 | |
PEUGEOT | 1201 G8 | |
PEUGEOT | 1609313780 | |
PEUGEOT | 1609417380 | |
PEUGEOT | 1609418280 | |
SUZUKI | 17400-73J00 | |
SUZUKI | 17409-73J00 | |
TOYOTA | SU001-00596 |
Zastosowanie Pompa wodna 7.02543.05.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 7.02543.05.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.