Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1P037TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT THERMOTEC

D1P037TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1P037TT
Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT
D1P037TT
thermotec D1P037TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT thermotec
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1P037TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: CITROEN C1, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PLURIEL, C4 I, DS3, NEMO, NEMO/MINIVAN, XSARA, FORD FIESTA 1.4D/1.5D/1.6D 09.01-

Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1201F9, 1201G8

MAZDA

Y40115010, Y40415010

SUZUKI

SU00100596

numery OEM:
CITROËN      1201F9
CITROËN      1201G8
FORD      1147585
FORD      1313842
FORD      1359942
MAZDA      Y40115010
MAZDA      Y40415010
PEUGEOT      1201F9
PEUGEOT      1201G8
SUZUKI      SU00100596
TOYOTA      1740073J00
TOYOTA      1740973J00
BUGATTI      PA10013

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1P037TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.